Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal


Jimmy
feestzaal omgeving Diest-Hulshout
Wij zoeken een mooie feestzaal waar ze lekker en veel eten serveren in omgeving Diest-Hulshout. Liefst reacties van zij die al een trouwfeest of ander feest hebben meegemaakt in een feestzaal in deze omgeving.
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 12-4-2005 0:40:47

Dorien
Feestzaal 't festijn te Beerzel
Hallo iedereen,bij het zoeken naar een feestzaal zijn we terechtgekomen in Beerzel bij 't festijn. Is er iemand die daar een feest heeft meegemaakt en hoe was het daar dan?Dorien & Jimmy
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 9-4-2005 21:17:01

Dorien
feestzalen 'De Residentie' en 'Torenhof'
Hallo allemaal. Wij trouwen op 09/09/2006 en zijn op zoek naar een feestzaal. Wij hebben er al een aantal bezocht waarvan er ons 2 erg in de smaak gevallen zijn.- 'De Residentie' in Lichtaart - 'Torenhof' in TongerloZijn er onder jullie die daar al e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-3-2005 15:43:07

Dorien
feestzalen 'De Residentie' en 'Torenhof'
Hallo allemaal. Wij trouwen op 09/09/2006 en zijn op zoek naar een feestzaal. Wij hebben er al een aantal bezocht waarvan er ons 2 erg in de smaak gevallen zijn.- 'De Residentie' in Lichtaart
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 28-3-2005 15:39:31

Barbara
Zoektocht...
Hoi allemaal,Wij plannen onze trouw rond maart 2006, maar eerst een geschikte feestzaal. Heeft er iemand ervaring met Barcelona in Antwerpen. Of heeft er iemand suggesties? Wij zoeken vooral naar iets met een industrieel karakter, een loods, fabriek,...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 21-3-2005 20:19:03

bruid
feestzaal prov. Antwerpen
Hallo,Heeft er iemand goeie of minder goede ervaringen (qua lekker eten, budget, vriendelijkheid, ...)met volgende feestzalen in de provincie Antwerpen:- 't Lepeltje in Duffel- Hof van Nazareth in Lier- Hof van Beatrijs in Lier- De Lemenhoek in OLV W...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-3-2005 14:43:34

Maud
Vijverhof Wevelgem?
We hebben een optie in het vijverhof in Wevelgem. We willen daar een walking dinner doen. Heeft iemand ervaring met de zaal? Graag jullie meningen om ons een beetje gerust te stellen!!bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-3-2005 12:49:28

tamara
feestzaal de beekhoeve
hoi allemaal,ik ga in 2006 de grote stap zetten en ik had de beekhoeve in Neerlanden in gedachten. Ik ben er wel al eens langs gereden, maar nog niet binnen geweest. Is er iemand die zijn of haar feest daar heeft gehouden? Hoe viel dat mee naar sfeer...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 24-2-2005 12:44:21

cindy
vraagje ivm zalen
Hoi hier ben ik weer.Heeft er iemand ervaring met de feestzaal t' goorhof. in st-job.Of met de feestzaal den elst.En oja als je iets weet waar je kan bbq laat maar weten he.
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-2-2005 11:09:04

cindy
bbq
Hoi iedereen die soms in paniek slaagt.Ik trouw op 10.06.2006Maar amai ik zie het neit zo goe zitten.Ik weet niet waar ik eerst moet beginnen.Maar ik heb een vraag weet er iemand in antwerpen een zaal zijn waar je kan bbq, ik wil ze zelfs allemaal ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 10-2-2005 10:49:08

Godelinde
enige goede raad?
hallo iedereen. Wij plannen onze trouw in de zomer van 2006 en zijn al gretig op zoek naar een feestzaal. Ik had graag jullie mening gehoord over volgende feestzalen*hof termude-knokke*saint-germain*salons de vrede in Ichtegem*manoir-stuivenberg_vars...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 2-2-2005 20:17:51

kathleen
namen voor tafels in de feestzaal
In onze feestzaal wordt er gevraagd om elke tafel van een naam te voorzien. Deze naam wordt dan bij het binnenkomen aan de gasten gegeven zodat zij gemakkelijker hun tafel terugvinden. Iemand leuke ideeën?
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 2-2-2005 14:51:23

anja
feestzaal Ambassador Tongeren
Hallo,Wij trouwen in de zomer van 2005, maar hebben nog enkele twijfels over de feestzaal: Ambassador te Tongeren. Heeft er iemand hier positieve/negatieve ervaringen mee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 30-1-2005 14:46:16

Cindy
Feestzaal ligt vast, wat nu ?
Wij trouwen op 24 juni 2006, en hebben vandaag besloten welke feestzaal we gaan nemen. Dud dat staat al vast! Welke dingen volgen er nu? Kunnen we al naar het gemeentehuis en een datum afspreken, en naar de pastoor gaan? In welke volgorde doen we dat...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 23-1-2005 16:22:42

An-Sofie
Iemand ervaring met zaal Vénique (Meulebeke)
Mijn vriend en ik trouwen op 1 juli 2005 en twijfelen nog over keuze feestzaal. Heeft iemand positieve/negatieve ervaring met zaal Vénique te Meulebeke?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-1-2005 20:18:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info